Hey YOU.Just
Be.Yourself
Smile.Happy.Extravaganza
Release Ur Mind KEEP CALM
Let's Chat Here.
cbox
Mieyza Usman

-20 years old on 24th Nov '13- Sagittarius- Civil Engineering- Shah Alam.Sungai Besi- I'm the only witness and the only person who can judge my life-

MeLoveYOUor Hate You
THEM

FaraFain Nasya Amzad Farrah Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link
Khamis, 21 Mac 2013 @ 5:55 PG
Al-Fatihah buat Mama..
Assalamuailaikum .

20 March 2012 jam 10 pagi mama menghembuskan nafasnya yang terakhir buat selama-lamanya. Terpukul dengan berita paling mengejutkan ini.. ya.. mama dah meninggal dunia dan kembali kepada Maha Pencipta. Allahuakbar . Setiap yang hidup akan mati juga dan kembali kepada yang Esa.

Allahyarhamah Puan Marini Binti Hassan seorang penyelia asrama di PSA , juga seorang mama bagi kami terutamanya ahli keluarga AJK JPKK perginya beliau memberikan impak yang terlalu besar buat kami semua . Bagaikan mimpi yang sukar dijangka aku akan menaip kisah kebenaran yang pahit untuk ditelan..

Mama.. Terima Kasih buat segalanya..
Senyum mama...
Manjanya mama..
Tawanya mama..
tetap bersemadi di hati kami mama..
Demi Allah..
Kami SAYANG mama ..

Favourite cook mama , ikan patin masak tempoyak . sambal nasi lemak yang pedas power gileee , sukarnya nak dilupakan...

Mama pernah cakap..

" Miza.. mama suka program blok kita.. dapat kumpul ramai-ramai kenal penghuni tapi mama rasa ni yang kali pertama dan kali terakhir mama nak buat untuk blok damai 2 ni" Allah.... aku tak menduga langsung setiap bait perkataan yg diluahkan ni bagaikan petanda terakhir buatnya.

Selalu waktu petang/tengahari bila naik Pejabat Warden..

"Miza dengan farrah dah makan ? " kalau kami jawab dah makan mesti mama merajuk . "Alaa.. suka bagi mama makan sorang-sorang" start pada tu .. aku dan farrah selalu naik pejabat warden makan dengan mama walaupun timbul rasa malu sbb mama je asyik belanja . Mama... :'(

"Miza.. siapa buli miza.. bagitahu mama okay . Biar mama buli diorang balik"

"Miza.. kita kan geng. "

"Anak.. sibuk tak ? boleh tolong mama ?"


Terima Kasih mama untuk segala-galanya.. Allah permudahkan segala urusan mama baik ketika mama masih hidup mahupun ketika mama menghadapi sakaratul maut .

"Ya Allah.. tempatkan lah mama ditempat orang-orang yang beriman, hadiahkan lah mama dengan sebuah syurga yang indah, Ampunilah segala dosa-dosa mama ya Allah. Al-Fatihah"


Mama .. :')

Al-Fatihah..

back to top?
monthly archive

November 2009 Disember 2009 Disember 2010 Januari 2011 April 2011 November 2011 Februari 2012 Mac 2012 April 2012 Mei 2012 Oktober 2012 Disember 2012 Januari 2013 Februari 2013 Mac 2013 Mei 2013 Februari 2014 Jun 2014 Julai 2014
recent entries

Terpulanglah Masih Perlu Rimas biarkan pergi. 2014 Dari sudut dalam hati. Al-Fatihah buat Mama.. Mari Memasak ! Busuk Hati . Ini tempat praktikal saya :)
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS