Hey YOU.Just
Be.Yourself
Smile.Happy.Extravaganza
Release Ur Mind KEEP CALM
Let's Chat Here.
cbox
Mieyza Usman

-20 years old on 24th Nov '13- Sagittarius- Civil Engineering- Shah Alam.Sungai Besi- I'm the only witness and the only person who can judge my life-

MeLoveYOUor Hate You
THEM

FaraFain Nasya Amzad Farrah Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link Link
Ahad, 10 Februari 2013 @ 10:26 PG
Ini tempat praktikal saya :)
Assalamuailaikum ,

hey guys ! ape-ape pun sebelum tu nak aku ucapkan

HAPPY CHINESE NEW YEAR

tahun ni kalau tak silap adalah tahun ular kan ? wuu amazing year for chinese people . and siapa yang tak celebrate CNY tu aku ucapkan


HAPPY HOLIDAY

(aku dapat cuti 10 harii woiii . kuikuikui )

lamaaaaaa sangat tak update ini Diary buruk kannzz uollss ! ini semua gara-gara praktikal . emm yee praktikal . yes yes Latihan Industri . ohh please jangan gelak kan aku , dengan berkata

 ""wooii poyo gila minah nie , baru praktikal je PUN tapi cerita nak gempak mcm kerja tetap pulak""

ohhh please . korang jangan menilai begitu . and seriously i'm very busy . terlalu BUSY . ecehcehceh , poyo pulak aku ni .hahaha .


Aku praktikal di Company Construction yang terletak di ibu negara . achewahhh , ayat aku ! company aku ni kecik je tak besar mane pun dan telah berpengalaman selama 50 tahun dan memiiki beberapa anak buah company construction yang lain . hahaha . aku maksud kan bangunan company aku ni tak lah se''gah'' KLCC uollssss !


hari bekerja : isnin sampai sabtu .
masa : 9.00am-5.45pm
pakaian : yang sesuai ! jangan pulak kalo hari pergi SITE kau sarung kebaya jemahh oii > . <



well , aku takkan lah nak cerita dari hari first aku praktikal sampai sekarang . its impossible you knowww!

Jum tengok gambar . satu gambar seribu makna .kuikuikui


masa ini 3 kerja 1 masa mesti setlle . berselerak laa kan >.<


ini adalah profile/sample/catalog from supplier or subcon



sila ukur Drawing mengikut pembaris skala =.=''



tahap bohsan dah menguasai , tercipta Anime yg tak tau asal usul nya :D


serba sedikit lah gambar yg boleh membayangkan apa yang aku buat kat sana . senang cerita , sukar untuk mencuri tulang kerana kerja banyakk weh =.=''

and before company aku start cuti untuk CNY kami semua buat 

OFFICE CLEANING DAY .

memandangkan company aku baru nak mengamalkan sistem 5S (taktau ape 5S silaa google ye) so beriya-riya lah kami mencantik kan n mengemaskan ofice menjadi satu taman yg indah . hewhew , memandangkan nak cuci2 kemas2 ofis semua dibenarkan berbaju tshirt n jeans . and selepas je bersih-bersihkan office , kami buatlah LUCKY DRAW and sedikit party . well , memang sangat enjoy masa tu !


pemenang tempat paling bersih . wauuu ! congrats kak wati .

tips from her : sepahkan je tempat orang lain so tempat you akan bersih *kejamm uolss !


ini akak-akak ofis paling sempoi . 

dari kiri : kak auni , ms koh, ms joanne and ms yen .

so , alhamdulilah .. so far memang banyak sangat benda aku dapat di sini . antaranya :

-ilmu
-pengalaman yang terlaluuuu banyakk !
-konflik ragam2 manusia di ofis.
-punctual.
-angpow (kuikuikui)

dan tak tersenarai apa yang aku dapat di Company ni . Alhamdulilah lagi sekali ya Allah . walaupun penat tu tersangatlah penat tapi insyaAllah setimpal dengan apa yang diterima .

So , thanks , sedar tak sedar awak tu dah baca hampir abis entry kali ni . mekasih awak ! malunye saya . hahha .

okay aku tak nak lah update pepanjang . hahaha . well last terima lah buah tangan dari aku .


Latest picture . Huahuahua


#sepet yang ketara sebab baru bangun . kuikuikui .

berkutak-katik keyboard lagi : cik Mieyza :)




back to top?
monthly archive

November 2009 Disember 2009 Disember 2010 Januari 2011 April 2011 November 2011 Februari 2012 Mac 2012 April 2012 Mei 2012 Oktober 2012 Disember 2012 Januari 2013 Februari 2013 Mac 2013 Mei 2013 Februari 2014 Jun 2014 Julai 2014
recent entries

A message . Oyasuminasai . Karyaku: Hati ku Berbicara Meaningful.. Ini yang Sepatutnya.. Girls Out Day ! Appreciate ! kerepek kentang ! Ting-TONG Ikhlas dari hati.
LAYOUT BANNER COLORS MINIICONS